Учимося інноваційно
Біологія у школі – це навчальний предмет, що дає можливість учням пізнати довкілля та саму людину. У нинішніх реаліях зацікавити дитину вивчати навколишній світ, пізнавати самого себе складно, використовуючи лише підручник. Потрібно застосовувати щось нове, аби зацікавленість переросла у захоплення.
Так, у Тульчинській ЗШ І-ІІІ ст. №1 цьогоріч розробляється проект створення кейс-уроків. До їх створення долучилися вчителі з різних предметів. Більш детально розвивають цей напрямок вчителі української мови та літератури Соловей Н.З. , вчитель біології Гринько Л.Л. Уже проведено кейс –уроки у 5-Г класі за темою « Хуха Моховинка та довкілля», один з них – організувала Гринько Л., яка на основі казки В.Королів-Старого створила завдання, які діти розв’язували та змогли відтворити екосистему хвойного лісу. Іншим кейс-уроком був уже урок у 11-Б класі за темою з екології, де учні вже представляли свій наукові дослідження, починаючи з вчення про ноосферу Вернадського, екологічні проблеми світу, а також особливості місцевої екосистеми Вінниччини, зокрема Тульчинщини. Одинадцятикласники працювали у групах , збирали матеріал, ходили у походи місцинами Тульчинщини, тісно співпрацювали із станцією юних натуралістів. Елементи кейс-уроку використано і на уроці у 9-Б класі, коли розглядали поезію Т.Шевченка « Садок вишневий коло хати», учні досліджували явища природи , що представлені у вірші. Учитель завжди у пошуку, вчиться і сам навчає.