Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради

Тиждень математики у Тульчинській ЗШ І-ІІІ ст.№2 (16.11.20 – 20.11.2020)

План проведення тижня математики (16.11.20 – 20.11.2020)

Понеділок  16.11

Вівторок    17.11

  • Оформлення виставки математичних газет
  • Десятихвилинки «Цікаві факти із життя видатних математиків»
  • Ескурсія по місту математичних фантазій (7 – А)
  • Числові та геометричні головоломки «Не зламай голови» (6 – Б кл)
  • Усний журнал «Вчені, яких подарувала світові українська земля» (10 кл)
  • Захист проектів (11 – А)л
  • Веселковий урок «Натуральні числа. Розв’язування задач» (5 кл)

 

Середа  18.11

Четвер   19.11

  • Урок цікавої математики в 8 -Б класі «Інтелектуальний марафон»
  • Усний журнал «Чи знаєте ви, що …» (8 – В)
  • Конкурс математичних казок (5 – 7)
  • Урок-квест «Множення і ділення звичайних дробів»             (6-А)
  • Конкурс математичних ребусів (5 – 11)

 

 

П’ятниця   20.11

                Підбиття підсумків тижня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хочете, щоб математика

стала справжнім святом?

Тоді запрошуємо вас, на тиждень МАТЕМАТИКИ

Математика не дарма вважається

“Царицею усіх наук”

 

Математика, що є найдавнішою з усіх наук, разом з тим залишається завжди молодою наукою, яка бурхливо розвивається, яка весь час розширює галузі свого застосування.

Взявши активну участь у тижні математики, ви переконаєтесь в її несподіваності, красі, чарівності.

Вашу увагу заполонять вікторини, конкурси, фокуси, влучні жарти, дотепні розіграші в найнесподіваніших математичних ситуаціях.

 

 

Математика – найстародавніша з усіх наук. Ще в давні часи математику називали “царицею наук”, “ключем до всіх наук”.

Математика народилася з практичних потреб людини і залишається тісно пов‘язаною з практикою, причому стає їй дедалі більше потрібною.

Математика допомагає людині в усіх її справах. Вона потрібна не лише інженерам, конструкторам, бухгалтерам, а й робітникам. Без вимірювань і обчислень не можна зробити й стільця. А конструювання літаків, кораблів, виготовлення і запуск космічних ракет, супутників потребують застосування складного математичного апарата, виконання величезної кількості різноманітних розрахунків.

Без математики не обійтись і художнику: вона потрібна йому, щоб будувати перспективу, додержувати певного масштабу зображення.

Без математики не обходяться і учні. Наприклад: тільки прокинувшись вранці о 6 год. 30 хв., ти підраховуєш, що через 1 год.30 хв. ти повинен бути уже в школі. За цей час тобі потрібно вмитися, поснідати. Коли мама дає тобі гроші для покупки хліба, ти швидко підраховуєш, скільки ще залишилося, щоб купити собі морозиво.

Агрономи розраховують площу поля, норму висіву зерна на 1 м2, на 1 га і на всю площу.

   Перший день тижня розпочався із оголошення плану проведення тижня і презентації про відомих математиків та показу цікавого відео «Математика в нашому житті». Під час проведення десятихвилинок на уроках математики учні уважно слухали повідомлення про цікаві факти із життя видатних математиків Евкліда, Фалеса, Вієта, походження математичних термінів, а потім відгадували їх прізвища та математичні терміни. Учні 7 – А класу  здійснили екскурсію по місту математичних фантазій.

   Математика може бути веселою, несподіваною, загадковою і в цьому переконалися учні протягом тижня.

   Проведення предметного тижня підвищує інтелектуальний рівень учнів, формує в них практичні навички застосування знань, які вони здобули на уроках. Підготовка учнів до проведення тижня математики дає їм можливість самостійно збирати матеріал, проявляти ініціативу, виховує наполегливість та відповідальність.

   У п?ятницю  діти потрапили до країни Математичного чаклунства. До  цього дня багато хто вважав математику нудною і важкою наукою: складні задачки, рівняння, формули… Голова обертом. Проте діти переконалися, що світ чисел і прикладів набагато цікавіший, ніж здається на перший погляд, коли відчувають себе фокусниками і викликають захоплення та здивування у друзів.

Математичні жарти


Два школярі. Один говорить:
- Уже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики... Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10...

- Якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?

- Один долар, вчителю.
- Так ти просто не знаєш арифметики!
- Це ви не знаєте моєї матері, вчителю.

******************************
- Скажи, якщо один плюс один буде два, а два плюс два буде чотири, скільки буде чотири плюси чотири?
- Це несправедливо, вчителю. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені дістаються найважчі .

*****************************

Син погано вчиться і вічно повторює, що вчитель до нього чіпляється. Нарешті батько із сином відправилися в школу. Батько запитує вчителя:
- Чому ви чіпляєтеся до мого сина?
- Чіпляюся? Він же нічого не знає. От, подивіться. Скільки буде тричі сім?
- Бачиш, тато? Він знову починає.

******************************
Вчитель математики, заглянувши в зошит учня, був вражений мудрими обчисленнями:
- Один з нас збожеволів , Сидоров!
Наступного дня Сидоров кладе на стіл конверт
- Що в ньому? - запитує вчитель
- Довідка про те, що я не божевільний.

*********************************

Учитель - учителю:
- Ну і клас мені трапився тупий! Пояснюю теорему - не розуміють. Пояснюю другий раз. Не розуміють! Утретє пояснюю. Сам уже зрозумів. А вони не розуміють...


**********************************
Запитують учня:
- Скільки буде два плюс два?
- Вісім
- А десять плюс чотири?
- Двадцять два
- Ким працює твій тато?
- Офіціантом
- То-то я дивлюся, ти якось дивно рахуєш.

***********************************************
Вчитель математики:
- Клас настільки слабий у математиці, що 90% цього року проваляться на іспиті!
Із задньої парти:
- Так нас усіх стільки-то і не буде!

****************************************

Додаткові фото можна переглянути тут



« повернутися до списку новин