Всесвітній день дитини
У рамках відзначення Міжнародного дня толерантності, Всесвітнього дня доброти, Всесвітнього дня дитини та з метою формування в учнів загальнолюдських моральних цінностей, поваги до інших людей, засвоєння звичок толерантної поведінки, гуманного ставлення до оточуючих, виховання в учнів почуття доброти, чуйності, милосердя, формування активної життєвої позиції, що полягає в допомозі оточуючим в ЗЗСО практичними психологами в період з 13.11 по 20.11 було проведено ряд заходів:
У Тульчинській ЗШ I-III ст.№2 з учнями 3-4 класів години спілкування «Вчимося співчувати». 7-В та 9-А - класи заняття з елементами тренінгу «Я толерантний».
У Тульчинському НВК ЗШ I-III ст.№3 1-4 класи бесіди «Подорож країною Толерантності».З учнями 5-11 класів шкільна акція «Зробимо світ кращим».
В Кирнасівській ЗШ I-III ст. в 1-4 класах- години психолога «Будьмо добрими один до одного» - почуття доброти формувалось на прикладі казок, розповідей, життєвих історій.
Учні 7 класу Богданівської ЗШ I-III ст. зобразили квітку толерантності, заповнили словник ввічливих слів, записали риси характеру толерантної людини .З учнями 5-6 класів провелись бесіди на тему: «Я та мої права». Класний керівник 2 класу провела урок-доброти, під час якого створили власне дерево «Добрих справ».
В 3-5 класах проведені години психолога «Урок толерантності».
В Крищинецькій ЗШ I-III ст. 1-5 класи Відкритий мікрофон « Ввічливість –це…»,«Доброта - це…» , з учнями 5-7 класів – відео лекторій «Я і мої права».
Учні Клебанської ЗШ I-III ст. створювали власні емблеми толерантності, створювали асоціативний ряд до слова толерантність, розігрували різні життєві ситуації та обговорювали їх.
В Нестерварській ЗШ I-II ст. учні 3 класу створили яскраві кольорові листівки до Дня доброти, в яких описали що таке доброта на їхню думку, написали які добрі вчинки вони робили в своєму житті, записали ознаки доброти. Учні 4 класу створили своє «Дерево толерантності», обговорили різні життєві ситуації, в яких описували, як би вчинили з позиції толерантної дитини.
5 та 6 клас приєднались до створення «Дерева толерантності», висловлювали свої судження щодо того, яка людина є толерантною, а яка інтолерантною, створили свою «Абетку толерантності», виконували різні цікаві завдання на картках.
Також серед учнів 5-9 класів та класних керівників були поширені інформаційні буклети «Що таке толерантність?»
Проведені заходи,стали приводом для аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов'язків, а також шанобливе ставлення до людей(дітей) з обмеженими освітніми можливостями.