Новини
Акції «Вшанування Героїв Небесної Сотні»
Дата створення: 00:12 21.02.2021
19 лютого 2021 року об 11 годині учні та педпрацівники Сільницької ЗШ І-ІІ ступенів провели акцію «Вшанування Героїв Небесної Сотні». На деревах, які ростуть біля школи, учні розвішали білих ангелів у пам’ять про загиблих у розстрілах на Майдані.
Учні Копіївської ЗШ І-ІІ ст. згадали поіменно Героїв Небесної Сотні
Дата створення: 00:05 21.02.2021
Дата створення: 23:51 20.02.2021
Учні Кирнасівської ЗШ І-ІІІ ст. долучилися до відзначення трагічних днів у сучасній історію державотворення України: підготували виставка у шкільній бібліотеці «Герої не вмирають» (бібліотекар Король В.М.), провели години спілкування «У нашій пам'яті вони назавжди залишились» (класні керівники 1-11 класів), відбулася акція «Запали свічку » біля Стіни пам'яті Героїв Небесної Сотні (педагог – організатор, класні керівники 1-11 класів), переглянули документальний фільм з учнями 5-11-х класів «Сам не знаю, де погину» (вчителі історії: Дерун Т.В., Жорновецька В.І.), проведено тиху акцію вшанування Героїв Небесної Сотні «Ангели пам'яті» (педагог – організатор, класні керівники 1-11 класів).
Учні Тарасівської ЗШ І-ІІ ст. долучилися до тихої акції " Ангели пам'яті"
Дата створення: 23:46 20.02.2021
Дата створення: 23:43 20.02.2021
Учні Крищинецької ЗШ І-ІІІ ст. долучилися до акції вшанування Героїв Небесної Сотні «Ангели пам'яті».
Дата створення: 23:30 20.02.2021
До Дня пам'яті Героїв Небесної Сотні в Зарічненській ЗШ І-ІІ ступенів була проведена тиха акція "Ангели пам'яті".
Дата створення: 23:19 20.02.2021
Любимо, вивчаємо, шануємо мову
Дата створення: 13:43 19.02.2021
18 лютого у Тульчинській ЗШ І-ІІІ ст. №1 відбувся мовний вернісаж, приурочений Міжнародному дню рідної мови, у 5-Г класі ( вч. Соловей Н.). Учні читали поезії про мову, дізналися історію відзначення цього свята, вправлялися у вмінні розв’язувати мовні шаради, ребуси, загадки, показали свої знання з вивчених тем у 5 класі.
Дата створення: 12:28 18.02.2021
Біологія у школі – це навчальний предмет, що дає можливість учням пізнати довкілля та саму людину. У нинішніх реаліях зацікавити дитину вивчати навколишній світ, пізнавати самого себе складно, використовуючи лише підручник. Потрібно застосовувати щось нове, аби зацікавленість переросла у захоплення.